Кошик
555 відгуків
+380 (68) 432-82-82

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • Нова ПоштаВідповідно до регламенту перевізника весь товар транспортується в обрешетуванні (пенали), палетних бортах (тумби з умивальником і дзеркала малого розміру) або Flat-боксах (дзеркала великих розмірів). Вартість транспортування товару залежить від кінцевої об'ємної ваги, оголошеної вартості, тарифної зони доставки, а також наявності дод. послуг (виклик кур'єра, підйом на поверх тощо). Термін доставки товару зазвичай становить до 3-х днів. Одержувач зобов'язаний оглядати товар при отриманні, інакше магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця.
  • СамовивізСамовивіз здійснюється власними силами замовника з нашого складу за адресою: Хмельницька область, с. Улашанівка, Шепетівський р-н., вул. Шевченка, 1А. Одержувач зобов'язаний оглядати товар при отриманні, інакше магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця.
  • Meest ПОШТАВідповідно до регламенту перевізника весь товар транспортується в обрешетуванні. Вартість транспортування товару залежить від габаритів товару, оголошеної вартості, тарифної зони доставки та наявності дод. послуг (виклик кур'єра, підйом поверх і т.д.). Термін доставки товару становить до 3-5 робочих днів (без урахування вихідних). Одержувач зобов'язаний оглядати товар при отриманні, інакше магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця.
  • DeliveryВартість транспортування товару залежить від його габаритів, оголошеної вартості, тарифної зони доставки тощо. Термін доставки товару становить до 3-5 робочих днів (без урахування вихідних). Одержувач зобов'язаний оглядати товар при отриманні, інакше магазин не гарантує вирішення спірних питань на користь покупця.

Способи оплати

  • Пром-оплатаСпосіб оплати замовлення, при якому гроші за товар резервуються на транзитному рахунку в банку, доки не буде забрано товар одержувачем з відділення Нової пошти
  • Попередня оплата замовлення (ПРИВАТБАНК)Після підтвердження замовлення менеджером замовнику надсилаються реквізити на оплату. Відправлення замовлення можливе лише після надходження коштів на рахунок та підтвердження платежу.
  • Безготівковий розрахунок для юридичних осібОплата замовлення проводитися на розрахунковий рахунок у повному розмірі. Замовнику надається рахунок-фактура з необхідними IBAN-реквізитами на оплату та деталями самого замовлення.
  • ПісляплатаПокупець зобов'язаний буде сплатити перевізнику комісію за переказ грошей у розмірі: Нова пошта та Meest Пошта – 2% від зворотної суми + 20 грн. Для всіх замовлень без винятку є обов'язковий гарантійний платіж (завдаток) у розмірі 10% від загальної вартості, але не менше ніж 200 грн.
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPayМожливість миттєвої оплати карткою відразу після закінчення оформлення замовлення. Буде стягнуто додаткову комісію у розмірі 2% від вартості замовлення за проведення транзакції.

Гарантія:

Гарантійний термін меблевих виробів складає 24 місяці за умови правильного транспортування, зберігання та експлуатації. Покупець має право вимагати безоплатного усунення недоліків продукції протягом гарантійного терміну за умови дотримання всіх рекомендацій з експлуатації та догляду. Дія гарантійного терміну починається з дати продажу виробу. Датою продажу виробу вважається момент отримання клієнтом замовлення у відділенні перевізника, від кур'єра, з точки самовивозу. З більш детальною інформацією можна ознайомитися в технічному паспорті кожного виробу, який для зручності додатково розміщений у картці товару окремим файлом у форматі PDF (назва - PASSPORT).

Терміни повернення та обміну:

Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця

Умови повернення для товарів належної якості:

Підлягають поверненню лише товари, які не були у використанні і не мають явних слідів експлуатації (потертості, відколи, подряпини, деформації тощо.). Сума за сплачений товар повертається протягом 1 дня після того, як товар буде нами отримано та оглянуто. У разі виявлення явних слідів експлуатації ми (продавець) залишаємо за собою право відмовити у поверненні товару (у цьому випадку вся відповідальність за оплату послуг доставки в обидві сторони лягає на Вас як відправника). Ця інформація стосується тільки меблів, сліди експлуатації заводської коробки допускаються і не братимуться до уваги.

 

Повернення грошових коштів (завдаток або повна оплата за замовлення) відбувається на прохання покупця в наступних випадках:

  - скасування замовлення на прохання покупця до моменту передачі товару перевізнику - повернення протягом 1 дня;

  - наявність явних ушкоджень виробу при транспортуванні (огляд при представнику перевізника) або наявність заводського браку - повернення коштів протягом 3 днів з моменту отримання товару відправником. Підставою для повернення авансу у випадку пошкодження товару є складений з представником перевізника акт прийому-передачі (для прискорення вирішення спірних питань просимо Вас самостійно робити фотофіксацію пошкоджених частин виробу і сповістити відправника про те, що трапилося як можна швидше).

У разі відміни замовлення покупцем після передачі товару транспортній компанії з причин не перерахованих вище:

- завдаток поверненню не підлягає і буде використаний для покриття часткової вартості доставки в одну сторону, повернення товару відправнику буде покриватися нашою компанією;

  - оплачена сума повертається покупцю протягом 3-х днів з моменту одержання товару відправником з вирахуванням суми необхідної на покриття вартості доставки в один бік, повернення товару відправнику буде покриватися нашою компанією.

 

При доставці компаніями-перевізниками звертаємо Вашу увагу на наступне:

1. Вартість* доставки однієї одиниці товару визначається згідно з тарифами компанії-перевізника і може змінюватись в залежності від ваги, габаритів, а також регіону доставки;

2. весь товар транспортується на піддонах, в палетних бортах, flat-боксах чи дерев'яному каркасі (можливі винятки певних компаній-перевізників і категорії вантажу);

3. доставка товару, який допаковується згідно з правилами транспортування, відбувається виключно на вантажні відділення (>30 кг);

4. за бажання оформити доставку за вказаною Вами адресою (доставка відділення-адреса), її вартість розраховується згідно вартості доставки на відділення + виклик кур'єра, а також додаткова оплата за надання послуг;

5. вартість доставки повністю оплачується одержувачем, якщо не зазначені особливі умови доставки певних категорій товару;

6. одержувач зобов'язаний оглянути товар при його отриманні у відділенні транспортної компанії або у присутності кур'єра (доставка відділення-адреса) для своєчасного врегулювання можливих спірних питань (інакше ні транспортна компанія, ні продавець жодних претензій після отримання товару не приймає).

 

До уваги!
Незалежно від обраного способу оплати Покупець має право оглянути замовлений товар у поштовому відділенні (перевірити зовнішній вигляд, цілісність упаковки). У разі, якщо за результатом огляду товару Покупець виявить пошкодження товару при транспортуванні, Покупцю необхідно відмовитися від отримання та оплати товару, а також зробити фотофіксацію та скласти акт (претензію) у присутності співробітника компанії-перевізника.
Магазин не несе відповідальності перед Покупцями за дефекти замовленого товару, які були отримані Покупцями без попереднього огляду в поштовому відділенні згідно з описаним вище алгоритмом.


*Компанії-перевізники залишають за собою право в односторонньому порядку змінювати чинні тарифи та правила транспортування (за актуальною інформацією слідкуйте на сайті компаній-перевізників). Інформація на даній сторінці несе інформаційний характер і є актуальною станом на 01.01.2024.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner